Isnin, Mei 13

Masih merangkak.. untuk mencapai hasrat hati...

Masih lagi 15 DXCC untuk di cari untuk mencari 100 DXCC dengan QRP... pada saya 15.. adalah angka yang sangat besar buat saya... saya kena berkerja keras untuk mencapai hasrat hati... saya ingin buktikan pada diri sendiri... "Saya boleh" dengan QRP... Do more with less.. " kena lebih panjang akal".. adalah ayat-ayat perangsang buat diri saya sendiri.. 

Terima kasih kepada kawan2 saya.. khasnya group My10mg yang banyak membantu dan meyakinkan saya untuk mencapaikan hasrat hati ini... semoga impian saya tercapai...# "1st 9W work 100 DXCC with QRP" 

Pada kawan2 saya 9W saya yg lain.. jangan takut ke HF.. Bahasa Inggeris saya pun teruk jugak.. yakinkan diri.. I'allah boleh... sebab sangat basic pengunaan Bahasa Inggeris di HF... serius.. buka tipu-tipu..

So... ambillah kesempatan 10M yg tengah membuka ini... takut2 bila "Band Close" .. ada radio mahal2 pun tidak guna....