Khamis, Februari 12

Kayuhan PRADAS 7 Feb 2009 - Klang to Ipoh

Saya bersama 7 orang dari Seri Iskandar Team (SIT) 8.15 pagi dah berkumpul di Stesen PETRONAS Bandar U. Sambil menunggu lori 9W2OMD untuk menghantar kami ke Sabak Bernam.. Sepanjang perjalanan banyak juga aksi-aksi lucu kami dalam lori 1 Tan milik 9W2OMD. Paling cool.. Pak Nasir 9M2NNL..

Hasrat hari untuk membawa GT-FTM10SR ku... terpaksa dibatalkan disaat-saat akhir selepas sebahyang subuh sebelum bergerak ke sabak Bernam .. atas faktor keselamatan.. hehehe.. GT-FTM10SR ku... macam ownernya... pemalu..

gt FTM-10ST

Hampir 90 Basikal dilepaskan dari Sabak Bernam bersma kenderaan support, lori, bas., kereta yang hampir 1KM panjangnya. Saya mengambil kesempatan berkayuh bersama 9M2AUR Aimil dengan basikal "Off Roadnya" sambil berborak-borak pasal dunia radio amatur masa kini.. ramai juga Rakan-rakan radio Amatur terlibat dalam kayuhan tersebut. Operator radio PRADAS yang tidak ada AA Amateur Radio.. saya nak panggil apa ye?? Rakan Radio Komersial Kot.. biarkanlah... yang penting niat.. mencari kawan..



Semasa 2nd last Check Point menuju ke last Check Point .. Saya dan Aimil.. hehehe.. ada main tipu skit... sambil berkayuh.. sambil memaut tingkap kereta.. hahaha.. layan.... selamat sampai di Stesen Keretapi Ipoh kul 7.45 malam.. lepas dinner.. saya kena kayuh basikal lagi... simpan basikal di kg kepayang.. dekat Stadium Perak... Lepas mandi di rumah ibunda.. terus bergerak ke Sg Buluh... urusan keluarga sambil cuti-cuti malayisa..

Yang pastinya... memang best berkayuh nie... samabil QSO...

## Gambar2 yang saya ambil dari blog 9W2DFA, 9W2MIT & 9W2REJ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan