Rabu, Julai 22

Alhamdulilah..

Masuk workstation agak lewak 11.15 pagi, kebetulan atas tugasan di MPH, atas meja ada sepucuk surat dari PSTM, slow-slow aku buka surat tersebut... alhamdulilah pretasi kerja (PDA) aku.. alhamdulilah mendapat rating : cemerlang.. alhamdulilah..

Saya mengambil kesempatan ini mengucakan jutaan terima kasih tidak terhingga saya kepada Big Boss saya , En Naziri, Boss saya En Meor, dan tidak lupa pada rakan2 setugas saya, Zawawi, Khaisan (9W2SMK), Zul (9W2ZAD) Eddy (9W2GLK) dan Azrul. Tidak lupa juga k/tangan ITMS, k/tangan UTP dan Ahli-ahli MEDTECH yang banyak membantu sepanjang saya menjalankan tugas serta tanggungjawab. Semoga amalan Budaya Kerja Berpasukan Terus dikekalan dengan semangat setia kawan.

Next Step : Cuma nak kekalkan pencapaian TERBAIK untuk PDA 2009/2010... banyak lagi tugsan yang menanti.. sekali lagi... terima kasih semua.. termasuk gang2 Radio Amatur... Gang2 Kayuhan.. gang2 pancing.. dan jiran2 saya..

Dalam paling istimewa buat Ibuku, Isteri dan Anak tersayang... terima kasih..