Khamis, Januari 28

Hijrah ke Hobi Baru

Setelah hampir 3-4 tahun ini.. kini menjadi arah lain…. Bukan aku kecewa bukan aku sedih.. bukan aku tak suka..

Namun aku kena berubah.. dah terus berubah… I'allah dengan hobi baru ku ini… aku akan dapat ramai kawan juga..

Aku pasti aku boleh boleh enjoy dengan hobi baru ku… tapi aku pasti…



Untuk hobi baru ku ini… aku terpaksa mengorbankan radio kesayangan ku ini.. aku terpaksa… demi hobi baru ku

Aku terpaksa korbankan FT-1802 dan TK508 ku…. Radio pertama yang aku miliki… pada rakan-rakan yang ingin

FT-1802 dan TK508 ku.. email je kepada saya… RM600.00 untuk kedua-dua barang kesayangan saya ini…

Masih elok… rasanya-rasanya tak mahal… barang boleh tengok dulu…


SOLD
 
Untuk rakanku 9W2SMK & 9W2PIZ… percayalah… Radio hadiah dari mu akan ku jaga sebaik-baiknya.. akan aku

Guna sebaik-baiknya…



AKU INGIN BERUBAHHHHHHHHHHHHHHHHH