Selasa, Februari 23

Hanya Allah Yang tahu segalanya...
















Alhamdulillah…SIMTBE2010 sedar tak sedar dah pun selesai, namum banyak lagi perkara yang tak settle lagi..terutamanya jersey dan juga laporan2 lain. Secara peribadinya, saya sudah berusaha sebaik mungkin… terima kasih saya tujukan kepada Isteri dan anak tersayang .. kerana memahami tanggungajwab yang diamanahakan kepada saya… terima kasih Marina isteriku.. dan  terima kasih Safina… anakku..

Terima kasih juga pada Semua Crew SIT, Team 4X4, Motorcross, Team Medic dan ramai lagi.. tidal lupa pada penaja2.. PDRM… Tidak lupa pada rakan-rakan saya di Pertubuhan Penyiar Radio Aamatur Negeri Perak (PARTS) yang membantu melaksanakan  SIMTBE2010 dengan baik sekali. Walaupun kita telah merancang dan berusaha dengan baik sekali… namum Hanya Allah yang tahu segalanya….


Kami juga merasa ralat atas masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan, menyebabkan 25% Jersey size saudara/saudara tidak dapat kami sediakan. Kami hanya merancang hanya tuhan yang menentukan. Dalam masa yang terdekat ini. Setelah kerja-kerja audit dilakukan dan semua jersey siap sepenunhnya,  saya kan uruskan Jersey  tersebut akan selamat sampai ke tangan semua peserta yang tak dapat sersey lagi... Itu janji saya... i’allah..  saya akan buat terbaik... untuk mempastikan semua peserta dapat jersey tersebut..

Malam ni atas Post Mortem.. 1 je.. saya nak cadangkan.. Semua jersey dihantar terus By Hand... yup… by Hand… Saya bercadang untuk pecahkan 3 kumpulan..  Kawasan Utara (kedah, pulau pinang, perlis ) , Kawasan Perak ( Lebah kinta ) dan Kawasan Tengah ( KL, Selangor ) … so wakil2 dari boleh mengambilnya sendiri jersey tersebut .. sambil boleh  beramah mesra…  Mungkin malam nie ada keputusanya…

Saya bangga dengan diri saya..


Sallehan Din
Setiausaha Kelab Basikal Rekreasi Seri Iskandar / Setiausaha SIMTBE2010