Isnin, Mac 22

Follow Up

Apa punya, saya dah mula layann.... walaupun hanyalah sekadar QRP set, namum dah makin bertambah jatuh cinta dengannya.. walaupun audionya kadang-kadang sayup2 dan kejauhan.. 28MHz mengajar erti kesabaran... memang kena banyak sabar dengan new baby nie..  seperti biasa... kalau tak cuba kita tak tahu... dengan antenna Maldor  Pro Hunter dengan setting di 28.500MHz.... sempat juga aku merasa tekan PTT... sempat CQ,CQ,CQ di 28.490Mhz... walaupun sayup2 dan kejauhan audio di freq... dengan selambanya aku cuba contact... di  28.490MHz....  yang penting kepuasan diri... saya percaya suatu hari saya dapat contact dengan stesen diluar sana  dari KONA Stuff 9W2SBD LTD..




























































Yang pasti .. akan ku cuba Follow Up.. Follow Up... dan Follow Up... sehingga aku berjaya..