Selasa, Jun 5

Pameran Radio Amator Taiping

Alhamdulilah, sekali lagi saya diberi kepercayaan untuk turut sama menjayakan Pameran tersebut di taping pada 26/05/2007. Pameran tersebut diadakan atas permintaan JPA3 Negeri Perak seperna Hari JPA3 Wilayah Utara.

9W2ZZR Cikgu Zaki, 9W2JPA Cikgu Ramly, 9W2PIZ Abg Hapiz dan saya 9W2SBD diberi kepercayaan oleh PARTS untuk mengendalikan pameran tersebut. Walaupun ini kali pertama PARTS mengadakan pameran, saya rasa ianya cukup memberi makna kepada saya.
Setup yang simple tapi penuh dengan maklumat.

Ramai anggota JPA3 berminat dengan Amateur Radio, dan menjadi harapan saya, agar lepas ini ramai dikalangan anggota JPA3 akan mempunyai Callsign.

Kepada 9W2ZZR Cikgu Zaki, 9W2JPA Cikgu Ramly dan 9W2PIZ Abg Hapiz.. senang dan gembira dapat berkerjasama dengan saudara. Harap2 di aktiviti PARTS kita akan dapat berkerjasama lagi.

Mee Udang... kat Kuala sepetang...memang best...

73

Tiada ulasan:

Catat Ulasan