Sabtu, Mac 24

Hasrat Hati

Hasrat Hati nak buat 1 DXpedition.. harapan video ini sebagai hadiah kepada rakan-rakan saya yang menyokong penuh projek ini...


Saya dah semak di Portal Rasmi SKMM...memang tiada owner.. so saya pun buat kertas kerja tersebut... Aduihh.. semalam kena panggil dengan Big Bos... setelah diterang semuanya... rasa-rasa dah OK kot... hanya Allah yang tahu..Saya belum LAGI.. apply special callsign tersebut... tapi aduihhhh... Malas nak komen..


5 tahun memiliki callsign... saya memang tidak berpulang menyertai program sebegini... atas iniseatif dan idea saya dengan kawan-kawan... kami baru bercadang nak buat program tersebut... banyak dugaan yang timbul dengan projek tersebut... apa pun saya tetap bersemangat meneruskan projek tersebut... sebab saya rakyat MALAYSIA..


apa pun hanya ALLAH yang tahu niat saya..