Selasa, September 4

Misi Kepala Batas

Kesempatan Cuti Umum Kemerdekaan ke-55 Malaysia, bersama-sama biras saya Cikgu Joe (9W2SJG) ke utara tanahair untuk menyertai Kayuhan Bendang

Dengan Misi :-
Ride for Health
Berguru pada yang pakar
Beraya

Kesempatan ke sana, saya sempat singgah ke Base 9M2MSO Cikgu Sabhi Othman, Cikgu yang sangat peramah dah tidak lokek ilmu, sempat saya merasa mengunakkan FT897 dengan Super 3EL Yaginya... perhhh memang champion dah saya amat-amat teruja... sempat saya dapat 1 new DXCC kat base beliau.



Dibawah Pokok Anggurnya banyak ilmu telah diturunkan... memang terbaikk
 
Dan gambar2 saya sempat saya snap dgn H/p je... tapi sungguh bermakna



Akhir sekali terima kasih kepada biras saya Cikgu Joe (9W2SJG)yang banyak menaja sepanjang ke Kepala batas, sempat juga berjumpa dengan 9W2BII dan Abg Rahimi dengan 29ernya yg champion
  Buah tangan dari kayuhan Bendang... Bekas Jati 5 Kg.