Isnin, Ogos 17

Ayuh kawan..


Roti Anacondda di Nasmir ini.. Nilainya cuma lima ringgit, tapi boleh di kongsi ramai-ramai.. bukan kenyang pun..tapi nilai persahabatanya yang TIDAK TERNILAI HARGANYA..

kita bukan ramai pun kat malaysia... bukan 1 hobi ini di malaysia.... banyak lagi.. RC, memancing, 4X4, basikal dan banyak lagi... buang sejarah hitam tu... buka buku baru... sedih juga saya rasa ni.. orang baru dalam dunia Radio Amatur.. macam nama kalau promote rakan-rakan lain join dalam dunia radio amatur...

"WE AS ONE" saya percaya 1 hari nanti.. ianya menjadi kenyataan...jangan kita salah gunakan kemudahan media ( Internet & Freq )yang kita ada..... ingat "power of PTT" dan Tulisan di Blog/Web ini.. kalau digunakan sebaiknya.. aman dunia dan akhirat... tapi sebaliknya.. huru hara semuanya... "ORANG LAMA, ORANG BARU SAMA JE.. yang penting kita saling hormat menghormati.. rasa bertanggungjawab..

"BANYAKKAN AKTIVITI, KURANGKAN GOSSIP"

Apa komen/idea anda?

p.s.. Dari isi hati insan kerdil yang bernama sallehan.. dipetik dari senario semasa (yang saya rasakan) nilai persahabatan di lembah kinta..