Ahad, Oktober 18

BESTnya dan LAYANnya

Mungkin semasa saya update blog ini... mungkin semua pelakon dan technical crew tengah bersiap2 mengemas barang2 untuk balik ke UTP malam ini juga.. esok mungkin ada yang ada kelas awal2 pagi. Saya terpaksa balik awal.. esok saya 2 meeting.. sorry tak dapat join last show anda2 semua.


Antara babak menarik dalam teater ASLYUM

 Sebahgian Pelakon dan Crew "Dr Shark Attack Theater Tour 2009"

Saya bangga menjadi sebahagian dari anda2 semua. Dan dari kaca mata saya.. show di Taman Budaya Kuala Lumpur.. antara yang terBEST.. pernah saya lihat.. semuanya BEST lagi LAYAN.. Miao Miao Sang Arnab , Monolog Tok Janggut , Asylum & Medley of Mimes.

 Dr Shark@Prof Madya Dr Shamsul... memang best berkerja dengan anda DOC.. walaupun last2 minute.. hehehhe.. kami berkerja macam satu keluarga.. walaupun jurang kita semua amat2 jauh... Dr Shark.. sebagai Ketua Jabatan Kejuruteraan Awam di UTPnya,, Azmi.. Penolong Pengarah JKRnya.. Azizul, Jurutera Petroluemnya.. dan ramai lagi.. malah student2 UTP sebagai pelakon, technical crew, pihak pengurusan TTS, penjual tiket.. mempunyai tanggongjawab tersendiri untuk mempastikan Dr Shark Attack Theater Tour 2009" berjalan lancar..

Tidak terucapnya dengan kata2  BESTnya dan LAYANnya.. Miao Miao Sang Arnab , Monolog Tok Janggut , Asylum & Medley of Mimes. sepanjang show di Taman Budaya KL... nak tahu kena datang dan tonton sendiri di lain kali jika kami ada show lagi...

Semoga TTS terus berkembang.. dan terus berkembang.. SEMOGA APA YANG KAMI INGIN SAMPAIKAN MELALUI TEATER.. tercapai...

p.s.. nantikan Short Video... dimana  sempat kami shooting semasa di KL...  TUNGGU.... panas...PANAS.. panas...