Rabu, Oktober 20

New Concept with my Dream

"My Dream" 9W2SBD KONA Stuff LTD ver 2011 akan menjadi kenyataan.. tabung ayam Tak penuh lagi... harap ianya akan penuh sebelum 01.01.11.. Masih mengekalkan konsep QRP.. saya tengah berkerja keras untuk memenuhkan Tabung Ayam saya.. harap-harap cepat penuh... 
Dengan harapan Fork "triple clamp" saya dapat meletakkan YEASU FT817ND dengan stabil... pilihan Fork ini untuk projek kali ini mungkin sesuai... Dengan Fork "triple clamp" rasa2nya QRP set saya akan lebih stabil... namum rasikonya amat tinggi bila hujan... dengan kedudukan 27% di bawah handle basikal saya.. ianya akan lebih terdedah pada hujan... alamak.. kena tempah baju hujan dia plak nie...

Walaupun ini kerja "gila".. tapi apalah salahnya untuk kepuasan diri sendiri.. Cuba dan try dulu... baru layannn sebagai operator amateur radio..