Selasa, Mei 21

Lagi 6

Dalam diam-diam.. saya masih mencari lagi 6 DXCC untuk mencapai hasrat hati saya... 6 Angka yg sangat besar buat saya... saya kena kena berkerja keras lagi

Saya juga ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan ribuan terima kasih pada sahabat-sahabat Radio saya yang tidak jemu2 memberi dorongan buat saya.. Tips. perangsang... semuanya datang  dari 9M2 land hingga ke 9M6 land... saya amat-amat terharu

Saya juga sangat terharu... ada beberapa Station dalam diam2 membantu saya... tolong saya untuk mencari DXCC baru untuk saya...bagi tips.. bagi teknik terbaik..  setiap kali ada station tgh CQ .. yang tiada DXCC saya.. beliau akan cepat2 PM saya.. suruh saya arahkan yagi saya ke sana... perhhhhh... saya amat-amat terharu... semoga tuhan membalas jasanya..

Semoga impian "insan kerdil mencapai impian di muka bumiMu... Aminn..