Rabu, Mei 8

Rekod Peribadi.. mungkin Malaysia kot... satu lagi pengalaman indah buat saya... pengalaman yang tidak boleh di jual beli...

Rekod Peribadi.. mungkin Malaysia Kot... "WORK" dengan QRP ( Low Power ) SSB di 10M... allhamdulilah... dengan FT817ND ( radio QRP) kesayangan saya... rasa tidak percaya .. saya dapat 84 contact di 10M @ 28.510MHz ...dengan 5 watt.. satu lagi pengalaman indah buat saya... pengalaman yang tidak boleh di jual beli... 

Terima kasih kepada CIFU2 saya yang memberi tunjuk ajar dan memberi dorongan selama ini...


Kini saya telah mencapai 77 DXCC.. Semoga impian saya mendapat 100 DXCC dengan QRP tercapai... dalam masa terdekat... Aminnn...

"QRP".. Kena lebih panjang akal...



Log 10M@28Mhz saya semalam...








Hot di QRZ dan Cluster






Sebaharian  hasil E-QSL Card yg saya terima hari ini..